älskar dig

nu har patricia åkt hem för typ 20 minuter sen,
hon sov ju här som ni kanske fattar,
igår var det världens mysigaste dag bokstavligen!
först var det skola som vanligt,
slutade kl 12 och då stack jag till kalle,
mathilda och sarah slutade inte förräns kl 1,
så jag satt där utanför och väntade 8D
sen slutade dom äntligen,
så vi gick ner till kapten och tog 3an till järntorget,
sen bytte vi och åkte hem till patricia,
vi fick såklart inte komma in,
så vi stog utanför och vänta i typ en kvart -.-
sen stack vi hem till sarah för hon skulle typ gå på toa,
men vi stanna där i typ 1 timma x)
HAHA vaniljsockret :)
fan va jag suger asso,
men vi flumma sönder där iaf,
mathilda har en video där jag typ dansar till denna x)
den är GRYM fan (;
jaja sen palla vi inte vara där mer så vi stack hem till mig istället.
så vi fixade oss och så för vi trodde ju att det var disco,
men sen ringde elsa och gina och sa att det inte var något disco på majkens,
för dom inte hade ngn dj,
men asså shit the same ?
det var iaf ngt på dalaskolan,
men vi orkade inte gå på det,
så vi stanna hemma hos mig och hade lite kul xd
vid halv 10 gick dom hem,
och då tog jag och patricia massa bilder som kommer sen,
väldigt oseriösa på vissa x)
sen gick vi och la oss vid typ halv 1 för patricia hade träning idag,
var jättepigg,
brukar inte gå och lägga mig så tidigt i vanliga fall på en fredag,
men jaja.
vi vaknade vid halv 12 idag,
gick upp,
fixade oss och åt frukost.
sen var hon tvungen att gå,
för hennes handboll började 2.
men vi hade sjukt mysigt iaf!
laddar upp bilder i nästa inlägg :)

7 dagar till jag fyller 12 :]

puss, minna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!