ängel

hej göllungar
hann inte blogga förut innan jag stack till träningen.
för har ganska bråttom på torsdagar för slutar typ 15.10
och då är jag hemma typ halv för vi slutar på sanna och jag är seeg hehe ;p
men när jag kommer hem måste jag äta, byta om och sen måste jag dra 16.15
haha jagvet intressant ..
iallafall på träningen så hade vi flickisstation, trampett till saltokudden, saltostation och flickis kuddarna.
kunde inte köra på nåt annat än flickis kuddarna så körde det hela lektionen hehe.
sen tog jag spv hem och nu sitter jag här och ska kolla bloggar, bdb och facebook.
sen blir det sova.
imorgon är det skola först, slutar ju 12 på fredagar, ääälska :)
sen efter det ska jag vara med patriciabästavän.
kanske blir discot en liten stund, för pallar inte vara där länge, tråkigt ..
sen kanske hon ska sova hos mig, men bara kanske ;)

http://www.youtube.com/watch?v=HVjqbTiYZ7U tycker låten är bra faktiskt

hörs imorgon
puss, minna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!