dålig träning

hejhej
jaa rubriken säger det mesta.
träningen idag gick riktigt dåligt för min del.
hade trampett.
först var min ansats helt konstig så mina sträckta blev dåliga.
sen fick jag skitont i mitt knä igen.
trodde det hade gått över men nähe.
jaja nog pratat om det.
var ju i skåne innan det.
det var jättekul faktiskt.
älskar dig lovisa.
bilder kommer väl när helge har skickat,
har har system vettu ;)
orkar verkligen inte ta kort på det jag har köpt nu.
det kommer senare eller någon annan dag.
nu ska jag bara ta ett bad och slappa.
skola imorgon.
segt som fan :/
men sånt är livet.

puuss/minna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!