doktorn

tjena mittbena
haha fan vad störd jag är
skolan idag var ganska nice ändå
gick typ jättesnabbt ?
eller är det bara jag som tycker de ? :p
kul att träffa alla :)
på idrotten hade vi styrka & kondition,
har alltid de efter loven
plågeri.se ?
haha
efter det slutade vi iaf
så skulle jag vara med nora,
så vi stack till gröna,
så var simon, atila, elon, jasmine, anto och felix där
och 2 mongon i 9an
haha dom suger :D
och dom är beroende av att spotta
hela gröna vallen kommer vara ett hav snart jag svär ;p
iallafall så var vi där och mobbade dom lite
sen blev de kallt så vi stack in i ärtans trappuppgång
kom ihåg koden jag är bäst ;)
men så satt vi där och gjorde ingenting typ
felix är mini
okej jag ska inte säga nåt
men han går i 3an ´, aw :]
HAN HAR IPHONE
seriöst, gå i 3an och ha iphone ?
vill ha den mohaha
jaja
klockan 5 var jag tvungen att gå hem för mamma skulle skjutsa mig till doktorn
så fick vi vänta där i typ 1 år
sen blev det äntligen min tur
så typ kollade han på det och tillslut sa han att jag hade sträckt knäsenan
så får inte anstränga mig för mycket i några veckor
asså bajsa
får inte hoppa trampett eller något när man springer för mycket
men tumbling tänker jag köra iallafall
men nu ska vi inte prata om det mer :)
hade tänkt länka en låt i varje inlägg som jag kommer ihåg
låter det bra ?
ska ladda upp bilder på det jag köpte också
duktigt (h'
http://www.youtube.com/watch?v=oBhj-Tv4WHI

pusshej, minna

pusshej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!