fenestra och centrina

tjo
har vart och kollat på nya skolan idag.
först va vi på fenestra,
och det var elever i 9an som visade runt.
den verkar verkligen sjukt bra.
hoppas verkligen jag kommer in.
och så ska ju min allra bästavän patricia börja där också,
så tur att man känner nån iaf.
vid runt halv 3 åkte vi till centrina för att kolla där med.
men vi kom typ lite sent,
så det var ingen som visade runt,
men fenestra verkar mktmkt bättre så alla vet.
vi var där till typ 3,
sen åkte jag och mamma till landala och åt på paprika :)
muuums
och nu sitter jag hos mormor och morfar och väntar på kusinen.
kanske blir ett inlägg sen om jag hinner.
pusshej, minna

Kommentarer
nicole

amen vafan minna, du ska varken gå på fenestra eller centrina!

du ska gå på sanna vafan :O

2010-11-13 18:43:28
URL: http://nicolephilippa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!