förlåt

förlåt för dålig update från min sida,
tur att jag har minna säger jag bara :p
haha, nej men ska försöka bättra mig.
minna har berättat allt om igår, så då slipper jag göra det ;)
men sjukt kul hade vi asså!
HAHA,
måste göras om giiirls :)

http://mongosyster.blogg.se
alla måste kolla tycker jag :)
guuuud,
jag var verkligen pinsam,
eller.
enligt typ minna mathilda och sarah iaf :)
inte enligt mig ,
jag är aldrig pinsam (y)
ÅH. jag blir verkligen GAAAAAALEN på denna stöööörda designen !
mååååååste byyyyta :o
förresten.
jag har ett fettit stort blåmärke efter att jag smidig som jag är ramlade i isbacken igår påväg hem .
yey.
duktigt patricia.
sitter nyduschad och ska dra och stretcha nu,
naprapaten säger att jag måste göra det varje dag.
+.+
jag har grymt stor lust att känna mig som ett barn igen idag,
så jag tror att jag poppar mig lite popcorn och sätter mig och kollar på bolibomba.
minna,
älskar dig och älskar bilderna.
lova mig att ALDRIG slänga klänningen och kanindräkten !?
okej ?
ge dom till mig isf .
för jag äääälsklar dom xd
haha.
men nu måste jag verkligen dra .
hare så kul,
avslutar med en söt liten bild på mig (:
*hostattack*
puss,

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!