hos mormor

häj bloggen, patricia här. Har verkligen ingenting att göra, så jag tänkte passa på att mobilblogga lite (: är hos mormor och hjälper till lite, ett nytt golv ska läggas och lite sånt. kom nyss hem från att ha varit ute med alice, (hunden). snart blir jag väl satt i arbete igen, men det är inte så jobbigt, det är bara hemst att det är så sjukt kallt ;o usch, är det typ vinterväder ? eller höst? bilderna från köpen jag gjorde i tyskland kommer så snart jag kan, vet inte riktigt när det blir. kanske ska träffa minna idag, sjukt kul, har saknat henne megasuper. så ska hon ju få en present av mig också ;) och jag skulle tydligen få en present av henne också (a' från skåne :d HAHAHAH . tyskarna -v- skåningarna HAHAHA. shit. dålig humor jag har. jag fattar inte poängen -.- jag är sämst. jag för förresten skaffat fb, vad heter ni ? :d jag är lite efter när det gäller sånt känner jag , men skitsamma. happ, nu kommer mormor, så nu ska jag väl hjälpa till lite mer :) lots of love / patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!