I'll never fall in love again .

Typ inte bloggat på 100 år känns det som .
men har inte hunnit ..
tur att minna är gjort det då ;) <3
Idag har jag varit med på en konsert och sjungit I'll never fall in love again .
Gick väl bra.
Sen har jag varit och kollat på den nya skolan jag kanske ska börja på :)
Den verkade bra och så.
Imorgon är det ju farsdag så får ta och köpa någpt till pappa, inget jättestort eller dyrt , men en liten grej .
låten jag och elli sjöng, okej, vi sjöng den inte sådär riktigt ,
men gick fortare, högre tonart och massa sånt .
http://www.youtube.com/watch?v=FzQBOBoPg04
puss , <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!