läxor läxor läxor

hej och förlåt för dålig uppdatering.
men hade prov idag ,
så har pluggat och inte haft tid att blogga.
men nu är jag back on track :D
innan träningen åkte jag och mamma till apoteket och köpte knäskydd.
vet ni hur bra det va eller ?
rekomenderar verkligen.
hade iallafall flickisstation,
körde lite flickisar och sånt.
nu ska jag snart ta mig en dusch.
imorgon ska jag antagligen vara med linda sjöholm.
shit vad jag har saknat den bruden asså!
träffade henne senast i typ september tror jag.
hörs imorgon.

puss.minna <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!