mys

hej gubbar och gummor . Nu sitter jag hos mormor och morfar och har supermysigt. haft match mot sport idag, sjukt kul, även fast vi förlorade .. Emma, Emmy, melanie och sara, jag älskar er! Sen åkte jag till tennisen. så snabb som jag är dom jag ju såklart 20 minuter för tidigt, duktigt patricia . Direkt när jag kom dit bytte jag ju om så jag satt i 10 minuter och frös. yey, Sen snabbade jag mig till mormor så vi kunde äta middag och tända adventsljus och äta något gott . mysmysmys. förresten, jag har köpt nya knäskydd, behövs verkligen, har ont i mina knän /: sen saknar jag ju ingeborg också, måste verkligen träffa henne snart. grattis till fia, lite efter, men har faktiskt sagt grattis :)<3 duktigt av mig tycker jag :d på dom seriösa bilderna på mig och minna har jag faktiskt byxor under, tro inget annat ;) känner att inlägget var väldigt intressant, men ska dra och äta lite gott nu. blir ingen bild , Bloggar från mobilen tyvärr, men ni får någon imorgon (: HAHAHA, sen måste jag säga att jag ser sjukt mycket från emot att se bilderna på nicole när hon springer i underkläder i snön på nyår :) grymt kul ju :d puss , patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!