mysigaste dagen asså :)

hej boys and girls
denna dagen har varit helt klart bäst :)
skolan var skit soft.
fick göra typ vad vi ville på bilden.
sen hade vi matte, fick typ göra någon konstig grej,
men vi behövde inte räkna iaf :)
sen hade vi engelska, alla rätt, bäst ? :o
HAHAHA felicia och jag hade ner alla stolarna i hela klassrummet när alla hade ställt upp dom på bänkarna,
fyfan va jag skratta asså :o
haha men sen sluta vi.
direkt efter stack jag, nora, atila, noah och simon hem till noah för killarna skulle spela cod -.-
jag och nora ägde fan ut dom haha :D
när dom äntligen hade spelat färdigt gick vi in på noahs rum och bara myste lite.
nora och noah, ni får ta bort bilden på mig och simon !
helt seriöst ;o
hahaha
vid typ halv 4 skulle nora och atte dra.
så jag, noah och simon tog 11 till järntorget för vi skulle hem till simon2 och träffa honom, patricia och louise.
och han bor i haga,
så visste vi inte vart hans gata låg nånstans, 
så vi typ gick lite vilse x)
men tillslut hitta vi :)
spelade in världens roligaste videos utan ljud.
haha :D
och videon i förra inlägget är bara lite torr humor ;)
vid kl 4 skulle simon2 typ få besök,
så han slängde ut oss :P
asså gud,
jag och noah är små dvärgar när vi står brevid simon2 :o
jätte vafan xd
haha ne skoja bara men han är väääldigt lång.
men iallafall så gick jag, lollo, noah och simon till 7eleven,
för patricia skulle till sin fäktning.
jag och lollo fick dela på en dammsugare av simon, aw :')
men sen skulle dom hem,
så jag åkte också hem,
och nu väntar jag på att patricia ska bli färdig med hennes fäktning så att hon kan komma hem till mig,
så kanske hon ska sova här sen (L)
myspys.
men orkar inte blogga mer nu.
tack för dagen, ni är helt underbara, älskar er mest.

puss, minna ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!