panik inför julen.

är det bara jag som har panik typ ?
just nu ska ALLT göras.
man ska göra presenter,
köpa presenter,
alla avslutningar,
alla träningar som inte har slutat är ivägen,
man ska städa,
åka och hälsa på allt och alla så att man inte hinner att fixa allt.
sen ska man julpynta och masa sånt.
visst ,
julen är typ den mysigaste årstiden som finns,
men sjukt stressigt .
tyvärr..
olivia fixade lite grejer också,
finns det någon som kan hjälpa med typ att fixa en annan stil ? (:
vore skitsnällt ju .
duktig som man är har man gjort klart ett arbete om guldgrävning .
kul va ? :')
tummen upp säger jag.
sen har man ju bara typ halva USA kvar - på engelska..
kulkulkul.
det är inte tummen upp.
har bara denna veckan på mig,
sen ska jag ju hinna med ett föredrag också,
PLUS, ett kapitel i matte som är jättejobbigt.
fattar seriöst ingenting .
annars rullar det på hur bra som helst =)
fast ..
jag vill träffa gustav ju ^^
nununu,
inte han i min klass,
ingen missförstår tack.
han i 2:an,
min bästis.
han är grym ju ! (h'
nästan lika cool som mig ;d
fast bara nästan ju (:
funderar på att göra en ny kategori,
vilken skulle det vara isf ?
alla svarar.
poss , patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!