shopping next .

hej bloggen,
nu sitter jag på kielbåten påväg till kiel (tyskland) som kanske inte är så konstigt..xd
HAHAHA. shit va mke smink det finns i shoppen !?
lätt att man ska köpa ;) <3
sen ska man ju köpa skor, väska, kläder och smink m.m imorgon ;) <3
najsnajs.
eller ..
om jag hittar villsäga :)
men skor och väska är ett måste ! :D
akutfall juu ! :o
javet att det är lite konstigt att jag är inne pån datan på en båt , men det har inte riktigt kommit igång och jag har verkligen ingenting att göra.
spelautomaterna eller vad det nu heter är typ upptagna allihopa , jag och pappa har redan ätit och jag pallar inte gå till rummet , för det är så tråkigt .. -.-
finns verkligen ingenting man kan göra där.
vet ni hur mke det gungar !?
det blåser verkligen ute !
usch ! ;o
man mår nästan lite illa ,
men jag klarar mig .
ska nog dra till rummet snart och hämta lite pengar så att man kan köpaaa smiiiiinnnk (a''
dt e najs.
för jag har ju inget smink hemma *hosthost*
höhö ..
men man kan ju aldrig få för mke ?
eller jo det kan man , för det blir ju dåligt, men då får jag se till att använda det myyycket :)
imorgon blir det till att gå upp tidigt ,
frukosten stänger klockan 9 ._.
för bussen utanför båten (ingen fattar vad jag menar , vet ..) går typ 10 elr ngt.
fast det klart..
man måste ju inte åka med den.
man kan ju vara kvar på båten hela dagen.
funny .
eller inte.
HAHAHAH.
sen finns det ju någonting som heter ben så att man kan gå till alla affärer ,
men det kan ni ju glömma att jag tänker göra.
det räcker med att jag ska gå runt i båten 11 deck och alla korridorer och sånt.
HAHAH.
laaaaazy :)
know .
sån är jag :)
minna messa precis och frågade om jag ville snacka i tele ,
hahaha,
dyrt ? x'd
kan man säga ..
iaf,
jag har tagit några egopix och det kommer komma fler.
yey .
är bäst på att ta egoipx , men tyvärr blir dom inte fina.
blir inte bra på kort.
aldrig.
eller okej.
1 av 40.
hahaha,
om ens det.
fast jag laddar upp en massa kort ändå ,
man måste ju bjuda på sig själv ? O.o
det är ju självklart (a)
men på denna ''båtdatan'' har jag ju inga bilder , så det kommer en reprisbild som jag redan har haft uppe på bloggen , :)
ni får stå ut.
javet , jag är inte direkt den finaste.
förresten...
jag önskar verkligen att Ida, Paulina, Sarah och Amanda var här.
Rasmus och Kasper också!
Saknar dom megamke ! >.<
fast kanske inte Kasper x'd
känner typ inte honom så bra.
detta inlägget var väl ganska långt ändå.
det kan inte minna säga någonting om !
HAHAHAHAHA.
amandabästavän är saknad någonting grymt :'(
jag kommer träffa henne först om typ 3 veckor -.-
stackars mig .
hon kommer vara lika brun som en pepparkaka när hon kommer hem ! :o
eller mer.
thailand i 3 och en halv vecka.
super.
när hon går bredvid mig .
HAHAHA.


snögubbe -v- pepparkaka x 100

najsnajs.
människor kommer typ skratta .
men nu får ni en liten vacker bild på mig :)


 

vacker, såå vacker verkligen .

lots of love / patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!