sjuuuk -.-

sitter hemma och mår skit.
imorse när jag vakna kunde jag knappt andas,
och det känns som att jag ska tappa min röst när som helst,
och är helt tjock i halsen.
så ja som ni kanske förstår gick jag inte till skolan idag,
lite synd att missa universeum med klassen,
men sånt är livet.
nu ska jag äta frukost,
och vid halv 2 kommer mormor och morfar och hämtar mig,
så åker jag till dom,
blir ingen träning sen heller,
helvete :(
kommer nog inte kunna träna imorgon heller ...
2 små bilder från min fina morgon kommer nu,

har inte borstat håret eller nåt så mobba mig inte
hostmedicin, näs spray och näsdukar har räddat mitt liv.

ha en bra dag, puss, minna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!