snyggast.se

HEJ.

känner mig snyggast.se ..
eller inte.
känns som om min mascara har typ smetats ut,
fast det har den inte , men det känns verkligen så.
och herregud va jag fryser.
vad är det med mig ?
hoppas att jag inte håller på att bli sjuk !

ill = NO SHOPPING

no shopping = :(

nä , men helt seriöst nu.
om jag är sjuk vet jag verkligen inte vad jag gör.
fast det är lite kallt på båten.
tror någon har haft öppet en dörr ut mot deck.
så det kanske inte är så konstigt.
jag SKA shoppa imorgon.
jag skiter i om jag blir sjuk eller ngt.
SKA , SKA , SKA !
galen.
jag behöver verkligen skor och väska.
dom skorna jag har nu ser ut som om , euuuw.
usch ,
dom är inte fina längre.
typ slitna och trasiga.
asso verkligen mega akutfall !
och en väska behövs till tusen.
en snygg !
varför inte en jacka också ? ;)
bara för att liksom.
inte nödvändigt, men bara för att jag har lust att köpa.
och jag vill verkligen ha ! :) <3
fråga mig inte varför.
har shoppingfeber .
morgondagens / dagens MÅSTE ha !

* väska

* skor

* smink

* jacka (kanske inte det mest nödvändiga xd)

* kläder i allmänhet

* massa mer

hahahaha. hjälper en man bredvid mig som behöver gå in på blocket .
han skulle gå in på google , så skrev han '' gogel ''

förlåt , men tyckte att det var lite komiskt :)





PUSS , / patricia

 


Kommentarer
Anonym

nice blogg :)

2010-11-02 23:37:19
URL: http://isabelleaslan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!