träniiing

träningen idag gick sådär ..
hade tumbling, flockis station och salto station.
hannah säger att jag har fått jättebra stäm på mina flickisar,
så vi ska träna på saltos, och på juluppvisningen ska jag kanske köra rondat flickis salto :o
shiet
haha, nu sitter jag iaf och äter glass och ska snart gå och duscha.
sen går jag nog och lägger mig.
vet ni hur trött jag var på träningen eller ?
haha alla var typ jättesega och så x)
menmen,
imorgon åker man iaf till skåne.
hade helt glömt bort det,
kom på det nu hehe.
så jag kommer antagligen inte kunna blogga.
ni får stå ut höhö
hörs på lördag/söndag


Kommentarer
nicole

ofta?! ska du träna på salto till uppvisningen? :D:D:D:D:D

omg, fan va najs haha :D

tagga då vafan!

känslan när man har klarat salto för första gången, omg så sjukt underbar känsla !

tagga nu minna ;D<3

2010-11-04 19:28:04
URL: http://nicolephilippa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!