tv ;D

hej korvar
skolan idag gick ganska snabbt.
gjorde färdigt min fina svampkukmus på slöjden :D
bild kommer sen.
skulle egentligen vara med mathilda och sarah idag,
men mathilda var typ sjuk och jag hade inte sarahs nummer så jag gick hem istället.
nu ska jag ta och kolla på top model och vänta på att mamma kommer hem,
för då ska vi nog åka och handla.
är lite desperat för vi har inget godis hemma :'(
så måste fixa det sen ;)
ska bli bättre på att uppdatera :)
men då får ni bli bättre på att kommentera! :o
ska försöka blogga 2 eller 3 gånger per dag iallafall.
men nu börjar det,

naw :)

http://www.youtube.com/watch?v=LsC3LvckAYE

puss, minna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!