ursäkta, vill ni köpa kakor ..

hej bloggen :)
rubriken säger det mesta.
så har jag gått runt och sagt hela dagen ungefär xd
skolan idag var seg somfan.
ska ju ha vikarie hela veckan eftersom morgan är i egypten -.-
och förra gången vi hade det gick det ju inte så bra hehe ;$
men iallafall så efter skolan gick jag ner till mariaplan för jag skulle till markland och möta nicole, nella, miranda, matilda och wilma.
men så kom nicole så jag åkte med henne till klintens väg och så gick vi till henne för vi skulle hämta hennes kakor.
sen åkte vi till markland och mötte dom andra, sen tog vi spv till frölunda och började gå runt i husen där.
det var seriöst ingen som öppnade från början :o
fast i en annan trappuppgång gick det lite bättre,
fick ihop runt 200 på 2 timmar i frölunda.
så vi tog spv tillbaks till mariaplan och ställde oss utanför konsum.
det gick mktmkt bättre där.
fick ihop typ 350 på en halvtimma ;o
vid kvart i 7 var jag tvungen att gå,
så dom andra stog kvar,
så vi kommer ju ha mer pengar sen :)
nu sitter jag och äter lite och ska kolla bdb och facebook och lite så.
syns imorgon,
puss, minna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!