älskar dig simon dahlen (L)

hej sötnosar.
igår skrev jag ett skitlångt mobilinlägg, och så när jag kollade om det hade laddats upp så var det borta -.-
blir sur xd
men iallafall så kommer det nog bli lite dåligare uppdatering för min del nu för jag sitter inte lika mkt vid datan :)
kan berätta lite om igår, först sov patricia här, men jasmine, hennes mamma och pappa och simon kom och hämtade mig här kl 12 så jag kunde inte vara med henne länge.
men så stack vi till åby, det var asnice.
efter det kom mamma och hämtade oss så stack vi till mc donalds för jasse var jättehungrig xD
hon köpte 4 såna små hamburgare, vi ba shit :O
när hon hade ätit upp stack vi till majorna igen och lämnade jasses grejer och så tog hon sin cykel, och så cykla hon till simon och jag och han gick, för vi skulle lämna hans grejer också.
sen tog jag hans skateboard och han hans cykel så åkte vi till ginas gård.
jag är BÄST på skateboard, åker in i allt och alla :)
jaja, gissa vad jasse gör när hon tror att ingen ser ?
hon står och rapar :o
haha sötnos
iallafall stack vi hem till simon och bara var där.
och sen gick jag och jasse hem, mamma fick damp igår för att jag kom en timma försent så jag fick inte sätta på datan -.-
snart ska jag nog dra till träningen, eller snart och snart om 1 timma typ.
ska köra 2 flickisar, gosch det kommer inte sluta bra ..
aja vi hörs efter.
puss,

Kommentarer
nicole

aaaaaaaaaaaaaw :D<3

2010-10-04 08:20:00
URL: http://nicolephilippa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!