bästavän <3

patricia bästavän!
känt varandra i 10 år nu
du är det bästa som har hänt mig
ett liv utan dig går fan inte
tänk alla minnen vi har
när vi var hos mormor och morfar
kladdkaka
trädet
dagis
stan
det är bara några få
gud vad mycket kul vi har haft
du är äkta till 100%
det är det inte många som är
du är den jag ringer och pratar med när allt är skit
det är du som alltid lyssnar och förstår
som alltid tröstar mig och gör det bra igen
du är som en syster för mig
du är bäst
minna hjärta patricia står dt i stjärnorna
ingen kan ändra på det
aldrig
vi 2 livet ut
från vaggan till graven
en vän som dig borde alla ha
hoppar du hoppar jag
helt värdelöst att att leva utan dig
du är min bästabästavän

kkladdkakan (L) oostbågen
flygande krabban (L) bubblande prutten
patricia (L) minna
FÖRALLTID
inget kan skilja oss åt
en mening
3 ord
en betydelse
8 konsonanter
4 vokaler
jag älskar dig
mest på jorden








igga kattstreck, hade tråkigt !

het bild asså
ser jättetjock ut !









naw





finns mkt mer bilder men orkar inte ladda upp fler .. <3


Kommentarer
patricia , <3

naw , minna , du är allt gumman , <3

2010-10-21 21:15:32
URL: http://ttwiiniies.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!