det bara e så.

kom nyss hem till mamma från en kul dag.
jag och nora hade inget att göra så vi gick ner till patricias träning och kolla på den.
dom är duktiga :)
sen gick jag och patricia med nora till järntorget för hon skulle möta sin mamma där.
efter det gick patricia hem till sig och jag hem till mig.
jag åt lite och sen kom mamma och hämta mig så åkte vi hem.
nu har hon åkt till en fest med sina jobbar kompisar och jag är själv hemma.
feeett, kommer vara själv till typ halv 10.
ganska mysigt ändå.
ska nog äntligen sätta mig och kolla på the last long som jag inte har hunnat se förrän nu.
mysigt mysigt.

det bara e så - fonkey fresh
asså den är så jävla bra !
kan inte sluta lyssna på den :o
älskar dom låtarna


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!