.

jag känner att jag gör väldigt tråkiga inlägg.
iaf,
kom nyss hem från elin.p,
hon hade kalas.
jag såg ju lyckad ut.
HAHA, ni får INGEN bild !
såg verkligen hemsk ut.
Asså, jag får snart panik !
Imorgon har vi spanska och jag har inte övat en enda gång !
Jag kommer ha fel -.-
Så det är nog bäst att sätta igång att öva direkt :)
Bilder från kalaset kommer nog inte, eftersom ingen på kalaset ville att jag skulle ladda upp bild på dom .
Men från discot kommer väl bilder snart .
Och lite bilder på mig också.
SKABB WTF.
sånt gillar vi inte .
dissdissdiss.
saker som vi gjorde på kalaset.

• jag kom sent , så dom hade redan börjat, men vi åt toast. (inkl. läsk)

• poängpromenad

• tårta

• kakor och saft

• tävling som man vann godis

• innan vi gick fick vi varsin godispåse.


 det är en klubba jag har i munnen ifall ngn undrar.
 
smått vacker bild :-)

avslutar med en gammal, men underbart söt bild :)


puuuuuuuuuuuuss , patricia <3


 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!