frölunda

var bara tvungen att skriva av mig lite i förra inlägget.
men nu ska vi inte prata om sånt :)
kom hem från jasmine för en stund sen.
simon och atila var med oxå.
vi hade skittråkigt.
vi kunde inte gå ut eftersom jasmine har utegångsförbud.
så vi bara satt och stirrade på tvn.
när jag kom hem var jag eller är fortfarande så sjukt trött.
men jag och mamma ska dra iväg till frölunda snart.
får se om jag köper nånting.
blir nog bild på det sen.
imorgon ska jag vara med mathilda, patricia och sarah som jag har saknat som fan.
ska bli asnice.
hörs mer sen om jag hinner ;)
puss,


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!