HAHA ♥

hej sötnosar :)
kunde inte blogga igår för jag sov ju hos jasmine med nora och james.
det var sjukt najs.
HAHA vi typ flumma sönder :D
jag blir helt full av varm choklad.
jag låg ner på golvet och skratta åt ingenting.
so minnastyle
hahah vi klara typ att dygna iaf.
mitt i natten satte vi på tvn och började spela singstar :)
JAG ÄGER DIG NORA.
hon säger att jag sjunger för lågt och får för lite poäng.
och sen när jag möter henne så får jag typ dubbelt så mycket poäng som henne -.-
jaja, vid halv 4 somnade james, men jag, nora och jasse var aspigga så vi sminkade varandra x)
och när james sov så ritade jag, jasse och evert (jasses brorsa som är 18) massa grejer i hans ansikte :)
haha evert du är fan den roligaste jag känner jag svär :o
vi somnade iallafall typ 6, fast var inte ett dugg trött men var tvungen att sova lite eftersom jag skulle träna.
idag på morgonen så var jag tvungen att vara hemma kl 12.
så jag gick hem och åt lite och bytte om.
sen åkte jag till träningen.
den var heeeelt underbar ♥
hade flickisstation + trampett.
körde lite flickisar och handvolter på flickisstationen.
har börjat köra 2 flickisar nu.
eller asså jag kör första utan pass och sen kör jag stillastående på den andra.
och på trampetten körde jag grupperade och sträckta.
efter träningen hämtade mamma mig, så åkte vi till mormor och morfar.
shit vad längesen det var jag var där :o
brukade vara där 24/7 förut, men nu har jag inte tid ..
vi åt där och fikade iaf.
sen åkte vi hem,
och nu har jag precis tagit ett bad och tvättat håret.
ska lägga mig tidigt idag har jag bestämt :D
bilder från igår kommer nu


jasmine hemma hos simon med hans undulat

egooo

jag och nora sötnos (L)

jag :P

SEXIGA BYXOR, den dära bollen som är på min tröja är det jag har vikt upp.
asså jag kunde dra upp dom till min hals :O
bara för jag är liten :$
KOMMENTERA !

pusshej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!