HATAR RUBRIKER.

asso omg .
vet ni hur mke jag hatar falska människor?
de är som småsten.
de finns exakt överallt.
skolan,
träningar,
gatorna.
överallt.
kan de inte bara ... ÅH !
snälla.
ni vet mycke väl att jag HATAR när människor är falska.
när ni snackar bakom min rygg.
okej,
tack,
jag vet att jag inte är jordens mest perfekta människa,
men och?
det är ju inte ni heller?
ska ni gå runt och tro att ni kan bestämma över mig eller?
va, va?
nä.
ni har fel.
ni kan seriöst inte hålla på så länge till.
jag pallar inte.
det är så onödigt.
man blir inte bättre av att snacka skit om ngn.
eller hur?
att låta folk komma i andra hand?
att jämt kommentera.
att igga .
nä?
att ljuga är inte heller bättre?
ljuga mig rätt upp i ansiktet,
är det bättre ?
haha. fail .
ni är meningslösa.
no respekt.
HAHAHAHAHA.
skaffaettliv.se
det är nog en bra hemsida för er.
exakt.
skaffa er ett liv isf för att hålla på att försöka styra över mitt.
det går inte.
ni kan försöka hur mke ni vill.
jag rubbas inte.
ni kan inte putta mig urvägen.
ni kan hålla på hur fking mke ni vill.
tro att jag bryr mig,
visst,
gör det.
det är bara ni som har fel.
för jag bryr mig inte.
ni kan gärna hålla på så och visa vilka låga människor ni är.
tro inte att jag tänker berätta ngt för er.
det kan ni glömma .
hahahahahaha.
ni är sämst.
hahaha,
fail igen.
super fail.
tror ni att jag ska se upp till er eller ?
era falska idioter.
åh , asso ni kan sticka allihop,
jag behöver inte en massa falska människor som håller på.
jag vill ha äkta människor.
äkta vänner är vad som behövs.
några man kan lita på i alla väder.























puss , patricia .


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!