hisingen med klassen

hej bloggen :)
i skolan idag hade vi först språk.
sen skulle hela klassen åka till hisingen till typ ett nytt område som var en lekplats, skateboard ramp och en fotbollsplan.
så vi gick ner till klippan och tog bussen dit.
det regna och så, men det var kul :)
det va asnice att slippa alla lektioner och så .
vid halv 12 åkte vi tillbaks till skolan för vi skulle äta.
efter bamba hade vi slöjd och sen slutade vi :)
HAHAHAHAH simon hade med sin skateboard, så skulle jasmine testa och göra en ollie (stavning ??) inne på träslöjden.
och hon visste inte hur man gjorde, så skateboarden flög in i väggen och hon ramla av och landa på marken, HAHA ni skulle sett va jag skratta :O
så jävla kul 8D
och sen när vi kom ut på skolgården så skulle hon bara åka fram till en dörr, så bara åker skateboarden iväg bakåt och hon flyger fram och puttar omkull en kille i typ 0an -.-
HAHAHA du gjorde min dag :D
och sen när vi kom ut till backen vid plaskis ni vet ?
så tog jag james skateboard och putta ner den för backen, och han ba '' NEEEJ '' så sprang han efter, så typ halka han och landa på sin hjälm och fick skateboarden i huvet xddd
hahaha fan vad flumm, kunde inte sluta skratta ;$
aja shit vad jag babblar, iallafall så gick jag med jasmine till mariaplan och sen gick jag hem.
när mamma kommer hem ska jag tvinga henne att jag ska få köpa kebab, för är jättesugen på det (a)
har inga bilder från idag, för jag hade ingen kamera med mig tyvärr :(
jaja, puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!