hiss/diss

*SHOPPA de är så kul att bara gå runt på stan och kolla i affärer med kompisar eller är det bara jag som tycker de? ;p

*HELG shit vad jag älskar helg, man kan gå upp hur sent man vill och göra vad som helst, istället för att gå upp kl halv 7 på morgonen för att gå till skolan.

*DATAN asså jag har verkligen blivit en datanörd, sitter vid datan hela tiden när jag har tid, älskar att kolla folks bloggar och sånt.

*SJUK usch hatar det, sitta hemma och hosta eller ha feber är inte särskilt kul ..

*KYLA frysa är typ det värsta som finns enligt mig, vill att det ska vara varmt alltid :(

*SKADA SIG fy för att inte kunna träna bara för att man har skadat sig nånstans.

puss,



 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!