ingen rubrik.

hej bloggään :)
hann inte blogga förut innan träninen,
och jag har ju gjort sönder min mobil så kan inte mobilblogga heller ..
men var iaf hos mormor och morfar innan träningen.
fick godis mohaha
asnice juu :D
jaja träningen gick sådär.
vi hade tumbling,
och först körde vi framåt och det gick jättedåligt.
kom snett och massa skit.
men sen bytte vi till bakåt,
och då gick det mkt bättre (:
körde massa flickisar.
sen hämta mamma mig,
och nu sitter jag här  och har just ätit en pan pizza,
och nu äter jag en baugette ;$
FETTO
btw i det inlägget där patricia ladda upp massa bilder på mig,
jag skäms över dom fan, så sjukt gamla, mobba inte :(
har inget mer att skriva
hörs imon

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!