ingen tennis för mig inte ,

hejhej , patricia här.
skolsyster sa idag att det vore bäst om jag hoppade över tennisen så happ,

men det blir handbollsmatch iaf , och den ska vi vinna nu tjejer ! :o



asso gud tjejer!
jag älskar er otroligt ! :D<3
utan handboll ingen patricia .
det är helt otroligt vad ni betyder & vad handbollen betyder.

ge mig en boll så blir jag lycklig.
asså helt seriöst.


bara för att jag är megasnäll så tänker jag bjuda på fler fula bilder :)<3 jag är blött hår för att vi har haft gympa och vi duschade efter den, så det är ingenting annat :d








finfina bilder . HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAH.
usch.
bajs på vädret också.
ge mig sommar igen wtf.
hejdå folk :)











pussaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar & kramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar / patricia :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!