jävla skit !

hej bloggen
ni undrar säkert vad jag menar med rubriken,
när jag var påväg till träningen så gick jag i en liten gräsmatta backe, så var det blött och så, så jag råka halka, och jag vet inte riktigt vad som hände, men jag landade typ snett på höger benet,
och sen kunde jag knappt gå,
det gjorde så sjukt ont så det är inte sant.
så jag haltade iväg till spv och åkte till träningen.
fick sitta och titta på mest.
körde lite styrka för hade inget att göra,
ska ju bli starkast i stan mohaha :)
men nu är det mycket bättre,
kan gå nu, gör bara lite ont ibland,
fast när jag böjer det och går i trappor och så gör det ont.
hoppas verkligen att det blir bra tills på lördag,
ska ju tävla då.
asså åh så himla dumt att skada sig 2 dagar innan en tävling -.-
iallafall har jag duschat nu.
ska nog dra mig till kudden snart, är jättetrött.
hörs imorgon.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!