kanelbullens dag

hellu
dagen började med att jag gick till skolan som vanligt.
bara för att vi fick bulle i bamba och det fick inte ni :)
det är kanelbullens dag idag för er som inte visste.
efter skolan gick jag, jasmine och nora och kollade när simon klippte sig.
sen stack vi till gröna och var där.
sen gick jag, simon, jasse, atila och joar till bageriet och köpte massa grejer x)
vid halv 6 var jag tvungen att dra så simon fick en kram och sen stack jag hem.
nu har jag ätit och har absolut inget att göra.
när patricia kommer hem ska jag ringa henne och typ snacka en timma 8D
och imorgon är tyskan inställd, så jag får sovmorgon till 9 (aa)
kanske blir ett morgon inlägg om jag hinner.
fast inga bilder för usb sladden är hos mamma och webben är också där ..
nu ska jag hitta på nåt.
puss,


Kommentarer
nicole

sv: klart vi är :D

du skrämde livet ur mig kvinna!

vet du hur rädd jag blev när du stog där när jag var mitt i volten eller haha? :D<3

och vi älskar dig (L)

2010-10-04 19:35:32
URL: http://nicolephilippa.blogg.se/
nicole

vadå minns inte haha? xd

asså när du landade på trampetten när vi strömmade så körde jag endå så såg jag när jag var i luften att du stog där fortfasrande så ja blev skit rädd ahah xd<3

2010-10-04 21:27:13
URL: http://nicolephilippa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!