mobilblogg, för minna sover.

Patricia här. Minna ligger och sover -.- happ , då är man ensam vaken. Kul -.- och datan kan jag ju inte heller använda . Så jag får blogga från mobilen för att ha någonting att göra. Klockan är typ tio i 8 . Btw, disco igår . Kul :d fast grymt pinsamt ibörjan. höhö. Typ bildbomb kommer imorgon eller något , när jag har hunnit ladda över bilder och sånt . Blev inte super , men några bilder blev det allt :) Måste passa på att säga grattis till Nora & Minna ! Naw <3 Jag finns på mobilen Puss / Patricia <3

Kommentarer
louise

jag har blivit en av dom sju finarlisterna till att bli veckans blogg :)

alla som röstar på mig får en länkning.

http://eelinskoglund.blogg.se/2010/september/veckans-bloggg-7-finalister.html#comment

jag är nummer 6.

tryck på länken för att komma till inlägget.

puss

2010-10-02 21:46:54
URL: http://louiseengelbrektson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!