mobilblogg .

Hejhej, asså sry jag var tvungen att stänga av datan förut, men jag fortsätter imorgon när jag kommer hem. Nu har jag iaf hittat bilderna :) bra va ? Måste be någon att hjälpa mig och minna med bloggens design någon dag, denna vi har nu är riktigt gammal och tjatig. Jag har verkligen tröttnat på den! Och på headern också -.- den är inte fin. Någon som kan typ hjälpa mig och minna att göra en ny snygg header ? Och fixa den nya designen ? Tror fia skulle fixa designen iaf. Någon som skulle kunna göra en snygg header om vi skickar bilder ? Imorgon kommer också bilderna på minna och simon är dom pussas på discot . Naw . HAHAHA, tog inte lib många bilder detta discot som förra, men tog typ 5 xD det räcker väl. Kommer ju bilder från nästa också, antar att jag ska komma på det också, får se om minna vill att jag ska följa med eller inte. Får se. <3 Idag har jag inte gjort så mke, varit på tennisen och haft så sjukt ont i handen så det är inte sant. Eller i handleden då. Så det gör inte ont när jag skriver. Bra va ? :) bara för att jag är bäst (Y) HAHAHA, Nä, nu börjar jag flumma över lite. Ni skulle läst min och minnas konversation på msn förut idag. HAHAH, shit va flumm:) men nu måste jag öva på flöjten och på sången så jag kan grejerna tills imorgon :d inte för att det kommer gå så bra direkt, men ändå? <3 Äh, pallar inte blogga mer just nu, kanske blir ett kort inlägg senare . Puss / patricia <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!