morgon inlägg ;D

godmorgon bloggen :)
första gången jag hinner göra ett morgon inlägg innan jag sticker till skolan :D
*stolt*
men jag segar skitmkt annars
och det beror också på att vi börjar 8 varje dag :o
fast idag är tyskan inställd så vi som har tyska börjar 9 istället
ganska kort skoldag idag.
börjar 9 och slutar 13.55
yeah (h'
efter sklolan ska jag följa med gina hem och typ vara där lite.
sen kommer våra föräldrar och så ska vi ut och plocka svamp -.-
asså jag dör det är typ det tråkigaste som finns ?
gå runt i en skog och leta efter svampar.
och dessutom trampade jag rätt ner i ett träsk förra ggn vi var där ._.
ska bara gå ut och säga heuj t

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!