nolifer :)

Datorn säger:
Hej!

Du säger:
hej?

Datorn säger:
Hejsan! Vad tycker du att jag ska göra nu?

Du säger:
bajsa

Datorn säger:
Jaha.

Du säger:
kul va?

Datorn säger:
Nej, verkligen inte.

Du säger:
ingen humor

Datorn säger:
Varför inte?

Du säger:
asso åh'

Datorn säger:
Nu tycker jag att vi ska prata om rymden.

Du säger:
boring

Datorn säger:
Vad ska vi prata om nu?

Du säger:
bajs :)

Datorn säger:
Jag vet att vi ska det.

Du säger:
varför frågar du då?

Datorn säger:
Det är hemligt.

Du säger:
men åh

Datorn säger:
Det är roligt att prata med dig.

Du säger:
jag vet

Datorn säger:
Jaha, jag vet också.

Du säger:
okej

Datorn säger:
Just det.

Du säger:
äh

Datorn säger:
:(

Du säger:
omg

Datorn säger:
Vad ska vi göra?

Du säger:
ta katten i svansen och köra

Datorn säger:
Jaha.

Du säger:
jag har match idag

Datorn säger:
Jaha, vad roligt för dig.

Du säger:
jag vet

Datorn säger:
Jaha.

Du säger:
får man inget lycka till?

Datorn säger:
Nej.

Du säger:
varför=

Datorn säger:
Därför att jag vill det!

Du säger:
herregud

Datorn säger:
Haha!

Du säger:
du är tråkig

Datorn säger:
Jaha.

Du säger:
visste du det?

Datorn säger:
Ja!

Du säger:
har du ens några kompisar

Datorn säger:
Ja.

Du säger:
vilka?

Datorn säger:
:)

Du säger:
vilka?

Datorn säger:
Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Du säger:
skit i det då

Datorn säger:
Jag tycker att du är ganska jobbig.

Du säger:
jag tycker att du är jobbigare än jobbigast

Datorn säger:
Ja, det är jag.

Du säger:
HAHAHA

Datorn säger:
Hahaha!

Du säger:
dissad

Datorn säger:
Jag gillar när det är fint väder ute.

Du säger:
jag med (:

Datorn säger:
Med du?

Du säger:
ÅH

Datorn säger:
I morgon ska jag spela kort.

Du säger:
EBEBEB

Datorn säger:
Hur många näsor har du?

Du säger:
34 , du?

Datorn säger:
Ja, det är klart att har jag.

Du säger:
ghbjnkml

Datorn säger:
:D

Du säger:
tvynj

Datorn säger:
Vad ska du göra nu?

Du säger:
spela fotboll

Datorn säger:
Vad tokigt!

Du säger:
nej

Datorn säger:
Jag vet det.

Du säger:
varför sa du att det var det då?

Datorn säger:
Jag vet inte.

Du säger:
eb

Datorn säger:
Vad heter du?

ljusstaken greta säger:
ljusstaken greta

Datorn säger:
Hej ljusstaken greta!

ljusstaken greta säger:
hej

Datorn säger:
Hej! Nu ska jag cykla.

ljusstaken greta säger:
vart?

Datorn säger:
Vad gör du?

ljusstaken greta säger:
väntar på att det ska sluta regna juice så jag kan gå

Datorn säger:
Hur mår du idag?

ljusstaken greta säger:
dåligt

Datorn säger:
Jaha.

ljusstaken greta säger:
synd va?

Datorn säger:
Jag vet inte.

ljusstaken greta säger:
eb

Datorn säger:
Vad heter dina skor?

ljusstaken greta säger:
gunn och bertil

Datorn säger:
Jag vet att de heter det.

ljusstaken greta säger:
varför frågar du då?

Datorn säger:
Jag orkar inte svara på den frågan nu.

ljusstaken greta säger:
trög

Datorn säger:
Vad är 62+16?

ljusstaken greta säger:
78

Datorn säger:
Jag vet att det är det.

ljusstaken greta säger:
varför frågar du det då?

Datorn säger:
Därför att jag vill det!

ljusstaken greta säger:
du är helt konstig

Datorn säger:
Jaha.

ljusstaken greta säger:
nu ska jag g¨å

Datorn säger:
Jaha.

ljusstaken greta säger:
hejdå

Datorn säger:
Hej då!

ljusstaken greta säger:
hejdå

ljusstaken greta säger:
hejd

ljusstaken greta säger:
BAJS :D

















HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA, VA ROLIGT MAN KAN HA DET :)
JAG HADE INGENTING ATT GÖRA , SHIT VA JAG ÄR SÄMST.
DEN HÄR KONVERSATIONEN SUUUUUUUUUUUUUUUUUGER (A)
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA.

NOLIFER (A'




PUSSAR , / PATRICIA <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!