Påväg hem -.-

Hej alla barn, nu är jag påväg hem, sa precis hejdå till bästavän :(<333 saknar henne redan ;o fast vi ses vi nästa vecka redan :) bara för butt hon är snäll och att jag fick en klubba av henne (a) najs :) när jag kommer hem blir det kanske ett inlägg från en dator, vet inte riktigt, får se :d men nu har jag ju typ gjort tre inlägg eller något idag bara, så jag är på bättringsvägen (: en bra nyhet för idag iaf. Resten är väl inte att hoppa och studsa av direkt . Men nu lämnar vi all sån skit. Ronja satte in headern men den blev sned , jag har typ gjort någonting konstigt med bilden innan jag skickade den :o men jag ska göra om den typ. Eller så får det bli en annan header. När jag kommer hem blir det att öva spanska, fast jag har ingen direkt läxa om man säger så . Utan man ska bara öva det man inte är så bra på. Matteläxan glömde jag i skolan, så jag gör den till på fredag som man får välja. Måste dra nu. Take care / patricia <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!