r.i.p min älskling ;( <3

hej sötnosar.
detta blir nog ett ganska långt inlägg, för har massor att skriva.
i torsdags så badade jag, och då tappade jag ju såklart min mobil i badkaret -.-
så den funkar inte.
åh hatar mig själv :O
så himla skillsig är jag :)
så nu har jag min gamla motorola som jag har lust att slänga i golvet ..
ska övertala mamma att köpa en ny.
iallafall så igår var det ju skola.
skulle egentligen slutat 12.20 men morgan och henrik var tvungna att prata med alla i klassrummet så vi slutade typ kvart över 1 -.-
efter skolan stack jag hem och väntade på patricia i 100 år.
hon hade fäktning, så hon och hennes mamma kom till mig typ halv 8 och hämtade mig, så skjutsade hon mig och patricia till discot.
det var ganska tråkigt men ändå kul :D
har inga bilder eftersom min mobil är paj.
patricia tog några som hon får ladda upp.
kl halv 10 var discot slut och då gick jag och patricia till mariaplan och så hämtade mamma oss där med bil så skjutsade vi hem patricia.
HAHAH fan va vi flumma utanför patricias hus :D
älskar dig flummsyster
sen messa helge mamma att han och alfred hade bakat kärleksmums, haha vi ba ''here we come'' :D
så åkte vi till dom och var där i typ 1 halvtimma.
sen åkte vi hem igen.
idag vaknade jag typ 11.45.
gick upp och åt frukost och fixade mig, sen bar det av mot stigbergstorget :)
först gick vi och köpte sackosäck till mitt rum, rosa ofc ;)
sen gick vi till en frisör och klippte mig.
haha det kom in en weird kärring och typ hota oss ? ;s
iallafall så åkte vi till frölunda sen.
gick runt i massa affärer.
jag köpte en rosa tjocktröja från newyorker 319 kr, skitmysig, halsduk från lindex 249 kr, mascara h&m 99 reaaa, vantar gina tricot 79 kr.
laddar upp bilder nu, sorry kvaliten men kan ju inte ta med mobilen, hittar inte usb sladden till kameran, så får ta webben som suger rumpa.

sackosäck

mascara

tröjan, ser ni hur dålig kvaliten är !? :O

vantar

halsduk, finare på :)

pusshej,


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!