shit va längesen dt va jag gjorde ett ''riktigt'' inlägg :o

Asso herregud va längesen det var jag gjorde ett riktigt inlägg :o
inte hunnit eller orkar.
förlåt,
men tur att minna har hållit bloggen uppdaterad.
hänt ganska mke undertiden.
vi kan börja från i fredags ?
ah , dt gör vi.
skulle egentligen åkt direkt till minna så skulle vi ha gjort iordningoss och gått till discot,
men jag skulle testa på fäktning.
SÅ SJUKT ROLIGT :D
fast det låter säkert jättetråkigt :)
jag fick prata med Emma , hon tjejen som kom 4:a i OS.
nästa gång jag träffar henne så ska jag möta henne .
kommer inte gå så bra , men det är kul ändå?
direkt efter träningen stack jag till minna så vi kunde dra till discot :)
kulkul, fast dt va inte så många där som förra gången .
jag håller på att ladda över bilder i datan så bilder kommer väl.
en speciell bild måste, bara MÅSTE ni se!
den är jättegullig!
dt e minna & simon som pussas !
men nu hinner jag inte blogga mer idag , bloggar mer imorgon .




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!