styrka & kondition is da shit

haha rubriken
alla måste bara få veta att jag hatar ylva våran vikarie i tyska som vi ska ha till jul.
hahah hon kom dit jätteglad, och sen när hon gick hem var hon seriöst gråtfärdig :)
naw haha
men vi ska iallafall ha med 7orna,
fattar inte varför,
för dom har ju gått ett år längre än oss och a ni fattar.
jag pissar på henne
men a nu har ni nog fattat att jag inte gillar henne.
på träningen idag hade vi styrka & kondition som alltid.
har ju det varje onsdag på elevens val med henke också.
sjuuukt jobbigt, men jag ska bli starkast och snabbast i stan har jag bestämt (h)
har grymt mkt träningsvärk,
imorse när jag gick upp ur sängen så ramlade jag ihop i en liten hög xd
detta blir ett negativt inlägg :(
jaja vi hörs imon,

Kommentarer
carolin

jag vet, men han har ju fortfarande slutat ?

Asså det är inte ens säkert att han kommer tillbax, det beror på massa saker :pp

2010-10-14 21:07:10
URL: http://carolinlange.blogg.se/
LINNEA

AWW TACK SÖTNOS!<3

lyckat minna :(<3

2010-10-15 16:38:22
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!