tävlingskör! ♥

hej gullungar :)
skolan idag gick ganska snabbt endå.
på idrotten hade vi gymnastik ♥
så körde lite handvolter och så, och hjälpte dom andra.
och på ev hade vi skattjakt.
vet ni hur svettig man blir av det elle ? :o
haha iaf så tog jag spv hem sen,
och henke åkte med samma som jag,
så jag snacka typ med han.
gud vilket pissväder det är ute.
blir så trött på det.
är jätteblöt nu bara för det -.-
men nu ska jag snart äta och sen sticka till träningen,
eller det är 1 timma kvar till jag ska gå men a :D
tävlingskör idag.
tranan cup på lördag, tagga tjejor!
ene rgo go energo go go go ♥
hörs sen


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!