:)

21 sanningar som du kanske inte visste om mig

1. jag älskar att sporta
2. utan boll är jag inte lycklig
3. jag är världens godisgris
4. jag har dåligt tålamod
5. jag får inte sminka mig varje dag, men jag sminkar mig väldigt ofta ändå
6. jag saknar magnus wislander lägret
7. jag älskar att shoppa
10. på fredag ska jag på disco
11. älskar mina vänner & min familj
12. jag är en datanörd
13. jag har bara en ledig dag i veckan som jag kan göra någonting på.
14. jag är morgontrött
15. jag hatar falska människor
16. jag älskar äkta människor
17. ibland känns det som om jag bara sabbar allting hela tiden
18. jag är kvartsdansk , lite valon, liiiiite ryss (låååååååångt tillbaka)
19. jag är oftast inte nöjd med hur jag ser ut
20. jag är inte medlem på facebook
21. jag blir nästan aldrig bra på kort.
puss , patricia

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!