vänner , <3

vänner , jag älskar er någonting otroligt ,
nu har jag tyvärr inte bild på alla ,
men jag laddar upp på de jag har så får ni skicka bild till mig sen :)<3

      

   måste göras om . <3

          när klassen åt suschi :)



         

       det fanns många mer handbollsbilder , men jag orkade inte ta de också , för jag har redan laddat upp bilder på de som bilderna va på.

 förlåt att jag kopierade en bild, hoppas att dt va okej :)
 samma här.
 shit va jag saknar dig :(
 hoppas att dt va okej att jag ''snodde'' den bilden :)
 sorry att jag snodde bilden :o <3
  vem tog jag bilden av ? sry isf :$


'

 förlåt elli för att jag tog bilden från din bdb :o
  ASSO OMG VAD JAG SAKNAR DIG HJÄRTAT , DU BETYDER MER ÄN DU NGNSIN KAN ANA! (LLL)


















det var bara några :)
förlåt , jag orkade inte leta igenom 1000000 mappar typ så det blev bara domhär .
säg till om jag ska ladda upp på er också :)
råkade bli en bild på min lärare också, men skitsamma :D
jag älskar er vänner ,
ni betyder otroligt .

COPYRIGHT !



puss , / patricia


Kommentarer
Alma

FYFAN vad jag e ful på bilden:( :P<333

2010-10-20 20:32:14
rronjaa ;ddd

aw <3

2010-10-22 19:03:25
URL: http://ronjjjah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!