vi är bäst !

shululu :D
är så jäkla glad nu!
igår var det ju tävling.
orkar inte berätta exakt, men ni kan läsa mer på nicoles blogg :)
men gick upp kvart i 6.
fixade klart min matsäck och det.
sen åkte jag och mamma till landala och mötte alla där.
när alla hade kommit åkte linnea, elise och miranda i våran bil.
när vi kom fram kl 8 nån gång hade vi förträning kl 20 över.
hade sjuukt ont i mitt knä,
så jag kunde inte vara med på nåt varv på tumbling,
och bara 1 varv på trampett.
asså så typiskt att skada sig 2 dagar innan en tävling.
men så går det ibland :(
iallafall så hade vi tumbling kl halv 12 nån gång (?)
och dom var så grymt duktiga !
ingen ramla eller nånting.
i pausen så hade hälften av lagen kört,
och då ropa dom upp '' dom som har högst poäng på tumbling hittills med 8,70 poäng är gf energo lag vit äldre ''
vi ba '' yeeeeeeeeees :D ''
sen hade vi trampett nummer 76, så vi var ganska långt bak.
men det gick bra det också.
bara 1 fall och ett litet fail på pegasus,
men det gör ju inget.
är sjukt glad att jag ställde min volt iallafall.
kommer inte ihåg vad vi fick för poäng på det.
sen vid halv 4 var det prisutdelning för oss.
och vi vann på tumbling !
kan knappt tro att det är sant,
men jag säger ju att vi är bästbäst ;)
jaja, 1 och 1 halv timma efter våran prisutdelning så hade energos sista lag förträning.
för dom skulle tävla i röd.
dom var jätteduktiga verkligen!
inget fall på tumbling,
och 2 och ett halvt fall på trampett.
blev tyvärr ingen medalj för dom,
men vi är bäst ändå :)
kl 8 var deras prisutdelning färdig.
och då åkte vi hem.
hahah när jag kom in genom dörren hemma gick jag direkt till min säng och somnade x)
shit va trött jag var :o
och idag ska jag inte träna pga mitt knä.
vill inte att det ska bli värre.


bästa laget !
ser helt cepe ut, var inte beredd på att dom tog kort x)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!