2 cool 4 school

kom hem från skolan nyss som va rätt chill.
matteprovet gick väl hyffsat i think.
skulle egentligen mött upp ronja vid coop när jag slutade, men hon skulle typ göra nån grej så hon kommer någon gång vid 4.
patricia skulle komma efter sin sång och flöjt, vet inte när det blir för jag får inte tag på henne men snart hoppas jag.
och egentligen skulle jag bloggat imorse för jag tyckte jag hade jättemycket tid, men när datan väl hade suttits på så var klockan helt plötsligt jättemycket så jag hann inte haha.
många frågade vem jag menade i förra inlägget, men det tänker jag inte säga ;)
men jag bloggar mer sen ikväll.
kramar/minna ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!