asså åh, vet ni vad jag saknar ? ..

.. nya kläder.
eller saknar och saknar.
har nya kläder och sånt, men jag vill ha andra.
jag har liksom .. använt mina nu ..
men jag blev riktigt glad över kläderna jag fick i julklapp!
dom har verkligen behövts.

men jag vill ha .

- typ chinos eller andra byxor
- någon fin tröja.
- typ en blus eller något
- tunna strumpbyxor om ni fattar , typ nylon
- ett par nya leggings
- NY JACKA
- kanske jeansjacka ?
- sen en one piece också.

men ah ..

får väl ta och köpa sy eller be om att få pengar/kläder av mammis eller pappis :D
hihi.
yes, men det är det jag kommer på nu som ja vill ha :D
'
puss/patricia



saknar riktigt mycket.
sommaren 2010.
måste göras om darliiiiiiing.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!