bästavän

hola!
vid 2 tiden idag tog jag spårvagnen till patricia och så satt vi vid datan lite och drack te och dampade lite ..
sen stack vi till 4 gott och köpte lite godis för vi va jättesugna på det som vanligt höhö.
gick till trappuppgången brevid patricias sen och gick vilse i hennes cykelrum typ haha.
och jag ramlade ner för alla trappor.
sen gick vi upp till pappa och satte oss längst upp och käka godis och snackade.
klockan 5 skulle hon hem så jag följde henne en bit och sen tog jag spv hem och nu ska jag snart äta, eller snart och snart, nu.
men hinner ladda upp lite bilder från dagen.
kram/minna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!