borta bra men hemma bäst

kom hem från en 12 timmars lång bussresa för en stund sedan och sen dess har jag hunnit bada och tvätta mitt hår för det behövdes verkligen för mitt hår såg ut som 2 feta dreadlocks ungefär ..
det har iallafall varit en helt awesome vecka i ramundberget och jag saknar dom redan :(
nu är jag så trött så jag nästan dör, kunde verkligen inte sova på bussen hur mycket jag än försökte.
blir att gå och lägga mig tidigt idag och jag ska verkligen inte se på melodifestivalen för det är så jäkla dåligt va.
iof kan jag tycka att det är rätt mysigt att sitta där och kolla, men jag klarar verkligen inte av det, förlåt men asså sån är jag.
imorgon blir det att vara med min älskade ronja som jag har saknat så det gör ont i hela mig!
det var så att vi var allra tajtast i 0an till 3an och i 3an flyttade hon till gävle, och nu träffar jag henne kanske 1 gång om året ..
förra gången jag träffade henne var förra hösten, alltså inte nu i höstas utan 2009 så det är mer än ett år sen.
men det ska bli riktigt kul att träffa henne!
hörs senare.
puss/minna ♥ 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!