chill med chrid :) HAHA

hahaha, skolan ida va lite sådär.
Chrid (vikarie) fick värsta utbrottet :o
hih.
men ah.
annars så va den rätt chill, förutom att vi slutade sent :/
vi slutade klockan 20 över 2 :o
det senaste vi slutade (:
fast vi har sovmorgon imorgon ^.^
so todayyyy blir det träningsmatch mot sport och så jag får träffa mina älskipälskisar :)
melanie, sara, emma och emmy .
kärlek till er :)
men ah.
nu kollar jag på project runway eller va dt heter ..
dt e la sådär haha.
men vi hörs seeeeeeeeeeeeen .

kyyyyyyss /patricia

Kommentarer
Jag är bäst så daaa

Chrid äger xD

2011-02-09 16:48:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!