dag 11 - mina föräldrar

mina föräldrar .
där finns det mycket att skriva om!
asså gissa om vi har delat skratt och gråt.
okej, många säger att dom ''hatar'' sina föräldrar, men jag kan verkligen inte säga att jag gör det.
jag älskar dom någonting något enormt och dom stöttar mig genom allting.
man kan berätta allting för dom och dom hjälper mig.
jag kan inte säga att jag är superbortskämt, bara liite ;) <3
hahah.
med dom kan jag vara barnslig haha.
okej, det kan kanske verka lite konstigt, men jag kan faktiskt ha kul med dom . xd

världens bästa föräldrar helt enkelt, okej, dom kan vara jobbiga, men helt amazing ändå (:
(bild från frankrike)

puss/patricia


Dag 01
– Presentera mig själv

Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03
– Mina syskon
Dag 04 – Intressen
Dag 05 – Min senaste mardröm
Dag 06 – Min bästa vän (gjort den redan)
Dag 07 – Den här dagen för ett år sedan
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – I min godispåse
Dag 10 – Musiksmak
Dag 11 – Mina föräldrar
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mitt/Mina sminktips
Dag 14 – Såhär gör jag mitt hår
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Barndomsvän
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här hade jag på mig idag
Dag 23 – En önskan
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – Det här är jag bra på 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 - Min favoritresa
Dag 30 - Om det här vore min sista dag

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!