dag 6 - i min väska ♥

I min väska .
jadu ..

jag har

• smink, typ läppglans, kajal, och sånt, sen hade jag en mascara också, och den va ny men den har någon snott, så ah ..

• mobil och headset (innan mobilen fick lagg och la av ;s)

• nycklar

• tuggummi/halstabletter oftast  :)

• pengar

• skolböcker om man menar i skolväskan .

sen är det säkert mer, men ja0ja0.

jag lägger inte upp så många bilder som ni märker, men det är för att jag inte orkar ;)
HAHA, men asså datan är typ överbelastad :o
så ja.
men ska bättra mig :)

puss/patricia



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!